خاکستر

دست نوشته های من

خاکستر

دست نوشته های من

چرا خاکستر؟؟؟

 

 

آبی بودم آبی دریائی

      گسترده و مواج و تماشائی

خاکستری ام کرد غم دوران

     با رنگ غبار درد و تنهائی

خاکستری از غبار میگردد

     حتی دل آسمان مینائی

ذهنم روزی عمیق و آبی بود

     دریا دریا شکوه و زیبائی

اکنون منم و دو مشت خاکستر

     از یک دل بی نصیب سودائی

خاکستری مرا تو آبی کن

     مائیم و رضا به هر چه فرمائی

نظرات 8 + ارسال نظر
عسل یکشنبه 16 بهمن 1384 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.gho.bolgsky.com

سلام

شعر قشنگی بود . مائیم و رضا به هر چه فرمایی

به منم سر بزن

قربانت عسل

سلام...ممنونم....نتونستم وبلاگت رو باز کنم....باز سعی میکنم

مریم از هیچستان دوشنبه 17 بهمن 1384 ساعت 11:24 ق.ظ http://paeezan83.blogsky.com

سلام یار موافق...تصمیم خوبی گرفتی. راستش اینجا دوستانی دارم بهتر از برگ درخت که تلخی های گذشته را مرهمند. تو نیز یکی از آنها. برایت آرزوی سعادت دارم. در دایره قسمت ما نقطه پرگاریم. بدرود

[ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن 1384 ساعت 10:56 ب.ظ

به ان تلخیها هم که مینمایی نیستی .

آمو نتیلادو دوشنبه 17 بهمن 1384 ساعت 11:53 ب.ظ

افسانه در جوار نام تو
باری
به خو یش می لرزد

هر جا که تو دوباره زاده شوی
شور و شوق من آنجا
با همان سادگی دردانگیز
بروز خواهد یافت

محمد رضا سه‌شنبه 18 بهمن 1384 ساعت 02:24 ق.ظ http://ghomayshimusic.persianblog.com

جناب رضا زارعی عزیزم.....
تولد وب لاگ دل تنگی هات و ترانه هات و غزل هات رو بهت تبریک می گم....
چنان داغی با محبوبه ی شب بر دلم گذاشتی که اسم رضا زارعی تا مدت ها در یادم خواهد ماند... داغی شیرین در سرمای زمان..... و استاد چه کرد با آن

امیدوارم اینجا جای خوبی باشه واسه دلتنگیات و عرصه ی خوبی باشه واسه ابراز تواناییت
ضمنا اگر احساس کردی به قالب خاصی نیاز داری مطابق با اونچه که توی ذهنت هست به من بگو به دوستان بگم با هم صحبت کنین و کار انجام بشه

بهاره سه‌شنبه 18 بهمن 1384 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام. نمیدونم چی بنویسم. فقط میدونم شعرتون خیلی به دلم نشست چون من هم دارم به سوی خاکستری شدن میرم.راستی خیلی وقت بود ازتون خبر نداشتم.خوشحالم که هنوز زنده اید D:

محمد چهارشنبه 19 بهمن 1384 ساعت 12:35 ق.ظ http://smtp2.blogspot.com

آقای دکتر! رسمش این نیست که یه چی بنویسی بری دیگه پیدات نشه. مگه اینجا بیمارستانه؟
;)

چشم محمد جان...اطاعت میشه

بهرنگ شنبه 22 بهمن 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

آبی بهت بیشتر میاد جیگر.
گرچه خاکستر و خاکستری با کلاس تره! (آخه مده) ولی آبیتو عشق است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد