خاکستر

دست نوشته های من

خاکستر

دست نوشته های من

محبوبه شب

 

 

این ترانه رو که شاید چیز جدیدی نباشه و اغلب اونو شنیدین تقدیم میکنم به محمد رضای عزیز که لطف زیادی به من و این ترانه داره.

برای اطلاع از تاریخچه سرودن این ترانه رجوعتون میدم به وبلاگ خوندنی محمدرضای عزیز به این آدرس:

www.ghomayshimusic.persianblog.com

وقتی شب پاشو تو باغا میذاره         نفس گلا میگیره

وقتی تاریکی از آسمون میباره          دل غنچه ها میمیره

وقتی ظلمت نفس گلا رو بسته          گل محبوبه شب بیدار نشسته

دل به تاریکی و ظلم شب نمیده         اونکه عطرش تا ته باغا رسیده

اگه محبوبه رو تو گلدون بذارن

همه اطرافشو خار و خس بکارن

اگه دیوار بکشن دور وجودش

اگه تهمت بزنن به تار و پودش

عطر محبوبه شب          پشت هر دیوار سنگی راه داره

گل محبوبه شب            توی قلب غنچه ها پناه داره

شبا که گلا تو تاریکی نشستن

همه از وحشت شب چشما رو بستن

تنشون میلرزه از ترس سیاهی

گل محبوبه تو واسه شون پناهی

عطر محبوبه شب          پشت هر دیوار سنگی راه داره

گل محبوبه شب            توی قلب غنچه ها پناه داره

 

تاریخ سرایش: دوم امردادماه ۱۳۷۸

نظرات 2 + ارسال نظر
فرید چهارشنبه 19 بهمن 1384 ساعت 01:41 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com


سلام عالی و زیبا بود
سری بزنی خوشحال می شم به امید دیدار... موفق باشی
امروز اپ شدم

کتابهایم را نیز که بی من ورقی نخواهد خورد

مریم از هیچستان دوشنبه 24 بهمن 1384 ساعت 11:21 ق.ظ http://paeezan83.blogsky.com

رضا زارعی....شناختمت. با این ترانه ..حالا معنی اینکه گفتی شاید در خلوت تنهایی شعری ترانه ای از تو شنیده باش رو میفهمم. یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم. زیبا نویس بمانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد