خاکستر

دست نوشته های من

خاکستر

دست نوشته های من

از میون نظر هائی که برام نوشته شده بود یه نظربیشتر از بقیه برام جالب بود و اون خبر منبر محمد عزیز بود.

محمد رخصت گرفته بود که در مورد ماه من به منبر بره و وقتی به وبلاگش رفتم از اینکه از یه نگاه دیگه موضوع ماه رو دیده بود و در موردش نوشته بود خیلی خوشم اومد.

از همه دوستان دعوت می کنم به آشپزخونه محمد یه سری بزنین و نوشته زیباش رو بخونین. دلم میخواست همه نظر ها اینجوری باشه تا با دیدگاههای هم بهتر و بیشتر آشنا بشیم اگر چه شاید به قول خود محمد ماه من با ماه اون کاملا متفاوت باشه.

آدرس وبلاگ مورد نظر درست روبروی شماست و فقط یه کلیک با اون فاصله دارین...لینکدونی رو نگاه کنین....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 08:07 ق.ظ

چوبکاری میفرمایین آقای دکتر! آتیش شما چپقمون رو به راه کرد؛ اگه چاقه دست مریزاد خودتون.
اومده بودین آشپزخونه میگفتین یه چایی با هم میریختیم، سماورش به راهه. حالا هم هرکی اومد قدمش رو چشم. صمیمی میشینیم، جا واسه همه هست. کسی که با لیوان لب پَر مشکل نداره؟

ali شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 10:23 ق.ظ http://el-sereno.blogfa.com

بازم بنویس
از چیزای دیگه
گرچه زبان نماد رو هر کسی نمی فهمه
ولی وقتی پشت کلماتش رو کسی کشف کنه خشکش میزنه
مثل محبوبه شب و خیلی ترانه های دیگه از شاعرای دیگه
بازم بنویس

مریم از هیچستان شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 11:13 ق.ظ http://paeezan83.blogsky.com

دیگه گله از بی خبر آپ کردنت یکمی قدیمیه. بگذریم. من به آشپزخونه هم سر زدم. برام جالبه. اینروزها درگیرم. دیگه به ماه و آسمون و هر چی که اون بالاست دلخوش نیستم. چرا رو نمیدونم اما میدونم که حتی به حریم پاک یزدانی هم وسوسه دراز دستی هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد