خاکستر

دست نوشته های من

خاکستر

دست نوشته های من

دفتر شعر من انگار ترا می خواهد

چشمه طبع من این بار ترا می خواهد

 

ذهن من پاک شد از نقش بد و نیک اینک

عشق من! خالی پندار ترا می خواهد

 

واژه ها قاب گرفتند ترا در شعرم

بسکه عریانی دیوار ترا می خواهد

 

نظرات 7 + ارسال نظر
آمو نتیلادو شنبه 22 بهمن 1384 ساعت 10:55 ب.ظ

کلمات سر به مهری که
در میان پوسه های انتظار مانده اند
در پس سیمای تابناک کلام تو
زنده می مانند

دیر زی!

مینو یکشنبه 23 بهمن 1384 ساعت 12:09 ق.ظ http://asalgisou.blogfa.com

سلام
مرسی از لطفت
شعر امتداد عالی بود
دوستیمون پر امتداد باشه
قربونت

مریم از هیچستان یکشنبه 23 بهمن 1384 ساعت 12:34 ب.ظ http://paeezan83.blogsky.com

در زد...گفتم کیست...گفت خسته...خسته و خاکستر...در را باز کردم و باد مرا با خود برد...و اینچنین شاعر شدم....دلتنگت بودم. بسیار....بسیار..روزم زیبا شد از حضورت. برای عشق نوشته ام و نیازمند مهربانیت هستم

درویش دوشنبه 24 بهمن 1384 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام آقا رضا (خاکستر) بهانه ای شد که سلامی کرده باشم . دیگر خبری از دوستان قدیمی نیست؟ از جویبار میشو . سارا ....

خاکستر دوشنبه 24 بهمن 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

این وبلاگ بهانه ایه برای دوباره جمع شدن همون دوستای قدیمی. دوستائی که برای جمع شدن همیشه به کلی انرژی و کاتالیزور نیاز دارن. از پیام درویش خوشحال شدم و امیدوارم هر روز از همه دوستان عزیزم پیام و نظر داشته باشم.
از همگی ممنونم

علی کمارجی دوشنبه 24 بهمن 1384 ساعت 06:04 ب.ظ

رضا جان سلام
کاش زودتر آدرس وبلاگت را بمن داده بودی!
من اینهمه ازت پرسیدم که کجا زندگی می کنی نگفتی...تهران؟
خلاصه الان که کلمات را تایپ می کنم احساس خیلی خوبی دارم!
اینکه تصویرت را دیدم از همه چیز برایم خوشایند تر بود

راستی من فکر می کردم که فقط تو کار ترانه هستی.مثل اینکه به سبک کلاسیک هم هجوم می بری!
فعلا وبلاگ من داغون شده ...اگر درستش کردم حتما آدرسشو بهت میدم که تشریف بیاری
پاینده باشی
علی

علی کمارجی سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 05:29 ب.ظ http://el-sereno.blogfa.com

سلام
این وبلاگ منه:

http://el-sereno.blogfa.com
اگر آمدی حتما پیغام بگذار.
وبلاگ قبلی ام در پرشیابلاگ روی هوا مانده-اجازه ورود نمیده.
راستی من وبلاگت را لینک کردم.
اگر میشه لطف کن و به من لینک بده.
باز هم بخاطر همه چیز ممنونم
پاینده باشی
علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد