خاکستر

دست نوشته های من

خاکستر

دست نوشته های من

خودت میدانی

 

 

بی تاب توام باز، خودت می دانی

هم حسرت پرواز! خودت می دانی

 

آگاهی از آنچه در دلم می گذرد

بی زمزمه راز، خودت می دانی

 

هر گوشه دستگاه افکارم را

بی منّت آواز خودت می دانی

 

معنای ترانه های خاموش مرا

بی زیر و بم ساز خودت می دانی

 

بی تو دل نیمه جان من می میرد

در حسرت همراز، خودت می دانی

 

گفتی که:"برای تو چه سودی دارم؟"

بیهوده مکن ناز؛ خودت می دانی

 

خاکستر

شانزده خرداد هشتادوسه

نظرات 9 + ارسال نظر
آمو نتیلادو یکشنبه 14 اسفند 1384 ساعت 02:08 ق.ظ

ساده نوشتن هنر بزرگیه
اینکه بتونی حرفتو یه طوری بزنی که به دل همه بشینه هم همینطور !
شعراتون واقعا دلنشینه
هر کدومشون یه موسیقی درونی لطیف داره
با ضرباهنگ جادو یی که خاص کلام شماست و توی متناتو نم دلربایی می کنه!
دیر زی!

علی یکشنبه 14 اسفند 1384 ساعت 09:50 ق.ظ http://el-sereno.blogfa.ocm

سلام
از این قسمت خیلی خوشم آمد

معنای ترانه های خاموش مرا
بی زیر و بم ساز خودت می دانی

فکر می کنم قشنگ ترین قسمت این شعر است

مریم از هیچستان دوشنبه 15 اسفند 1384 ساعت 09:43 ق.ظ http://paeezan83.blogsky.com

گفتی که برای تو چه سودی دارم؟....بیهوده مکن ناز خودت میدانی...آنقدر آهنگین و دلنشین است که.... خودت میدانی...

بابک سه‌شنبه 16 اسفند 1384 ساعت 01:14 ق.ظ

بابک سه‌شنبه 16 اسفند 1384 ساعت 01:25 ق.ظ http://pilehtan.persianblog.com

آره ...به غیر غزل مولانا باقیش مال خودمه..
کارم ز دور چرخ به سامان نمی رسد
خون شد دلم ز درد و به درمان نمی رسد
از دستبرد جور زمان اهل درد را
این غصه بس که دست سوی جان نمی رسد
از حشمت اهل جهل به کیوان رسیده اند
جز آه اهل فضل به کیوان نمی رسد
حافظ صبور باش که در راه عاشقی
آنکس که جان نداد به جانان نمی رسد

هومن چهارشنبه 17 اسفند 1384 ساعت 11:55 ب.ظ http://siavash-music.mihanblog.com

در هر نفسی اسم تو را می خوانم / در هر دَم و هر باز ، خودت می دانی / یادگاریِ شروع ِ این حرفِ مرا / ای ساده و طنّاز ، خودت می دانی / نادان به کجایم ؟ که سرانجام ِ همه / این قصه و آغاز ، خودت می دانی / گفتم : ننویسم این سخن ها بر برگ / لکن طمع و آز ! خودت می دانی / اما این سخن برای خنده / بی تو من نگیرم فاز ، ای برق جهنده !!!

سروش پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.siavash-forever.com

شعر بسیار زیبایی بود...فقط بیت سوم مصراع اول یکم روان نیست به نظر من

دوست پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 03:37 ب.ظ

رفیق من از طرفدارای سیاوشم میش شعر شهاب و به ما بگی که سیاوش قراره بخونه؟ anathemaomid@yahoo.com

gharibe دوشنبه 29 اسفند 1384 ساعت 06:50 ب.ظ

hasbe hali naneveshti o shod ayyami chand, mahrami koo ke ferestam be to peyghami chand...sale no mobarak.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد