خاکستر

دست نوشته های من

خاکستر

دست نوشته های من

پاسخی به بوسه باد

تقدیم به خانم فروغ دانش.........

 

باد پاییز که وزید برگ خزون غمگین بود

تو دلش خاطره سبزی فروردین بود

دیگه می دید که جائی توی دنیا نداره

به خودش گفت:"بیا ! عاقبت ما این بود...

 

بوسه باد خزونی منو زیر پا گذاشت

حرمت سبز درختو هیچ کسی نگه نداشت"

 

 

مهربون درخت عاشق با محبت اونو میدید

به خیال کودکانه ش زیر لب آهسته خندید:

 

            "حق قانونی رویش طعمه باد خزون نیست

            آسمون کوچه ما اونقدا نا مهربون نیست

 

            نه بهار اول عمره نه خزون آخر کاره

            نوبت سبزی تموم شد

                        دیگه این گله نداره

 

            سال دیگه باز دوباره نوبت یه برگ دیگه س

            بعد از اون تو فصل پائیز قصه یه مرگ دیگه س

 

            اما من سالای ساله ریشه توی خاک دارم

            با گذشت صد تا پائیز غم بی برگی ندارم

 

            فکر نکن که هیچ و پوچی، رفتنت اگرچه سخته

            حاصل عمر تو ای برگ، موندگاری درخته

 

            حق قانونی رویش طعمه باد خزون نیست

            آسمون کوچه ما اونقدا نا مهربون نیست"

 

بوسه باد

 

 

در مورد بوسه باد خیلی ها نوشته اند اما من یه گله از این ترانه دارم و اون اینه که .....

به توصیه یکی از دوستان خیلی عزیزم ترانه ای رو که در پاسخ به بو سه باد سرودم و برای خانم فروغ دانش عزیز ارسال کردم بزودی در وبلاگم قرار میدم.....منتظر باشید....لطفا